- eTwinning projekt Zemlja je naš zajednički dom 2 (EARTH IS OUR HOME 2)
Povezujući Erasmus akreditaciju i eTwinning Područni odjel Golinci odlučio se ove godine uključiti u nekoliko ekoloških projekata. Svi ovogodišnji projekti temelje se na suradnji među učenicima i provođenju zajednički aktivnosti sudionika projekta. Projekt Zemlja je naš zajednički dom želi potaknuti učenike na poučavanje o važnosti očuvanja okoliša, recikliranja i čuvanja Zemlje koja je dom svima nama. Tako ovaj projekt ima nekoliko zajedničkih aktivnost. Uvodna aktivnost je naravno predstavljanje na Twinspacu. Prva aktivnost projekta koju smo odradili je istraživanje ugrožene biljke ili životinje sudionica projekta. Mi smo se odlučili za velebitsku degeniju. Osim istraživanje o biljci, zadaka je i crtež zaštićene biljke i nakon toga odabir jednog rada koji predstavljati naše razrede. U sljedećem polugodištu slijedi nam eko-radionica o ekologiji gdje ćemo provoditi aktivnosti o sortiranju otpada, potraga za blagom u prirodi, kviz o biljkama i životinjama. Posljednja aktivnost će biti izrada školskog vrta, gdje ćemo saditi cvijeće, začinsko bilje. Uz to, naravno obilježavamo i važnije datume i događaje vezane za ekološke teme. Tako smo sudjelovali u likovnom natječaju Volim šumu i obilježili Svjetski dan zaštite životinja.
Učiteljica Ana Milić







- eTwinning projekt Webučionica 4.0 Nova generacija
Učenici Područnog odjela 1.i 3. razreda i njihova učiteljica Ana uključili su se i ove školske godine u nekoliko eTwinning projekta, a među njima i Webučionica 4.0. Projekt Webučionica 4.0 ima za svrhu korištenje informacijsko-komunikacijskih tehnologija kako bi se prenijela stečena znanja na učenike i razvile digitalne kompetencije. Ovaj projekt povezujemo i s našom ovogodišnjom Erasmus akreditacijom gdje nam je jedan od ciljeva razvoj i upotreba digitalne tehnologije i alata.
Tijekom školske godine 2025./2026. ćemo uz uvodne i završne projektne aktivnosti ostvariti i učeničku suradnju s partnerima u projektu kroz aktivnost Priča u digitalnom ruhu i najmanje 5 aktivnosti. Za sada smo odradili uvodne aktivnosti, učiteljica i učenici su ispunili ankete za potrebe projekta. Digitalne alate koje smo koristili za prvu aktivnost su bili Avatar Makera i Canva video, uz pomoć kojih smo se predstavili ostalim sudionicima projekta.
Učiteljica Ana Milić



- Naši učitelji i učenici nagrađeni eTwinning oznakom kvalitete
I u prošloj školskoj godini učitelji i učenici naše škole vrijedno su sudjelovali u međunarodnim eTwinning projektima. Kroz suradnju s partnerima iz drugih zemalja, razvijali su digitalne, jezične i suradničke vještine te pokazali veliku kreativnost i zalaganje.
Posebno smo ponosni što su tri učiteljice, zajedno sa svojim učenicima, za cjelogodišnji rad nagrađene eTwinning oznakom kvalitete:
- Ana Milić i učenici iz PO Radikovci za projekt Webučionica 4.0,
- Dragana Mihajlović i učenici English Cluba za projekt Explorers of Diversity,
- Marija Rašić i učenici 8.r
Ove oznake kvalitete potvrda su da su projekti provedeni na visokoj razini te da su učenici i učitelji uspješno koristili inovativne metode rada, digitalne alate i međunarodnu suradnju u učenju i poučavanju.
Čestitamo svim sudionicima na uloženom trudu i postignutim rezultatima te im želimo još puno uspješnih eTwinning projekata u budućnosti!
- Završetak eTwinning projekta “Explorers of Diversity”
Tijekom cijele školske godine učenici English Cluba s nastavnicom engleskog jezika Draganom Mihajlović sudjelovali su u međunarodnom eTwinning projektu “Explorers of Diversity”, koji je okupio škole iz osam europskih zemalja: Hrvatske, Turske, Španjolske, Grčke, Rumunjske, Gruzije, Litve i Poljske.
Cilj projekta bio je upoznati i uvažavati kulturne, jezične i običajne razlike, razvijati međukulturne kompetencije, digitalne vještine te poticati međunarodnu suradnju među učenicima.
Projekt je bio organiziran tako da su učenici svakog mjeseca sudjelovali u jednoj zajedničkoj aktivnosti, kao što su:
- predstavljanje sebe i svojih interesa kroz digitalne oblake riječi,
- izrada školskih intervjua i kalendara za Novu godinu,
- virtualna šetnja školom,
- predstavljanje vlastite države i jezika,
- izrada loga projekta i kvizova u aplikaciji Kahoot,
- učenje riječi na jezicima drugih zemalja pomoću aplikacije Chatterpix,
- završna aktivnost: izrada zajedničke e-knjige u kojoj su učenici prikazali što su naučili o partnerskim zemljama.
Učenici su kroz projekt komunicirali, učili, stvarali i surađivali s vršnjacima iz drugih zemalja, pri tome koristeći razne digitalne alate kao što su Padlet, Wakelet, Canva, StoryJumper, WordArt, Chatterpix i Kahoot.
Projekt je završio u lipnju izradom zajedničke e-knjige, koja je ujedno i lijep podsjetnik na sve što smo zajedno postigli.
Veselimo se budućim eTwinning projektima!
Dragana Mihajlović



















