« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Imajući na umu kako današnje generacije, Z i Alfa, mnogo vremena provode u digitalnom svijetu, a što uvelike utječe na njihovu pažnju i koncentraciju, u našem PO Golinci, odlučili smo pojedine aktivnosti usmjeriti na poticanje i razvijanje istih. Kao i svaka vještina, i koncentracija se može poboljšati i automatizirati. Pažnja i sposobnost koncentracije na duže vrijeme, mogu se trenirati i razvijati uz određene strategije, kroz jednostavne aktivnosti i uz stalnu motivaciju. Koncentracija je poput mišića koji treba redovito vježbati kako bi ojačao. Tako smo i mi odlučili kontinuirano provoditi različite igre i aktivnosti koje mogu utjecati na povećanje pažnje i poboljšanje sposobnosti koncentracije.
Učenici su igrali igre: Konobar, Gdje je novčić?, Slike tražilice, Ogledalce, što radim?, Glazbeni stolac, Pronađi razlike, Slikovni sudoku. Pojedine igre i zadatke izvršavali su u paru te su na taj način trebali razvijati i poticati suradnju o kojoj smo imale prilike nešto više čuti i naučiti na našem tečaju The 4Cs: Creativity, Criticl Thinking, Communication and Collaboration in Schools na kojem smo bile u okviru Erasmus+KA1 projekta Ukorak s generacijom Z i Alfa.
Učenici i učiteljice PO Golinci