Četvrtak, 13. veljače bio nam je 100. dan u 3. i 4. razredu. S nestrpljenjem smo ga očekivali i s veseljem obilježili u PO Kućanci. Ovo obilježavanje dio je eTwinning projekta Udruge učitelja razredne nastave Zvono.
Prateći dnevni raspored, dan smo započeli natjecanjem u bilježenju sto geografskih pojmova. Podijeljenima u dvije skupine zadatak nam je bio zabilježiti nazive naselja, voda, uzvisina, otoka i zavičajnih područja. Pri tome smo morali paziti na pravilno pisanje velikog početnog slova. Sve smo pojmove označili na zemljovidu.
U drugoj je aktivnosti bio važan timski rad svih učenika. Suparnik nam je bilo vrijeme. Zajedničkim smo snagama riješili sto zadataka, trudeći se učiniti to u što kraćem roku.
Sto se može skriti na puno mjesta. Jedno od njih su riječi. Opet podijeljeni u skupine krenuli smo u potragu. Tražili smo QR kodove skrivene u prostoru škole. Iza kodova nalazila se zagonetka koja je kao odgonetku imala riječ. Riječ je u sebi skrivala sto.
Kako nam je sljedeći dan bilo Valentinovo poigrali smo se s crvenom, bijelom i crnom bojom. Bojeći sto srdaca pokušali smo zamiješati sto različitih tonova crvene boje.
Dan smo začinili s malo tjelesne aktivnosti. Trebalo je odraditi 100 pokreta. Ovako smo razmišljali: 100 pokreta – nas pet, svatko zada po dva različita, izvedemo po deset ponavljanja i eto ih ukupno sto. Tako i učinismo.
Kao pripremu za ovaj dan imali smo domaću zadaću. Zadak je bio u zagonetnu vrećicu pospremiti sto nečega. Vrećice smo tijekom dana držali u ruci, mućkali, osluškivali, čak i mirisali, a sve ne bismo li otkrili što se nalazi u njima. Svoja smo opažanja i procjene bilježili. Tek smo na kraju dana zavirili u njih. Dočekalo nas je nekoliko pravih iznenađenja.
Prije rastanka, vrednovali smo aktivnosti te je svatko primio priznanje za uspješno savladanih 100 dana škole.
Ines Mazur Vidaković






