Listopad u našem razredu bio je vrlo zanimljiv i pun različitih aktivnosti.
- Pozdrav jeseni
Jednog vrlo vjetrovitog dana, 3. listopada, prošetali smo našim Magadenovcem u potrazi za jesenskim tragovima. Zadatak nam je bio slušno, vidno i osjetilno uočiti promjene u prirodi koje nam donosi jesen, potražiti „jesensko blago“ te se rekreirati.
Tražili smo najljepši list, skupljali prirodnine, igrali se lišćem i dobro zabavili. Susreli smo i gospodina Ivicu koji nam je podijelio mandarine. Po povratku u učionice, iskoristili smo prirodnine kako bismo stvorili svoje jesenke sličice.


Započeli smo projekt Treći kamenčić od Sunca upoznavši planete sunčeva sustava te različita nebeska tijela. Čitali smo i istraživali o astronautima.


Predstava Kuhari bila nam je odličan uvod u obilježavanje Tjedna školskog doručka i Dana kruha i zahvalnosti za plodove zemlje.
U četvrtak 16. ožujka 2025. integriranu nastavu započeli smo rješavanjem anagrama i ispunjavanjem upitnika o prehrani učenika. Upoznali smo bolest celijakiju te raspravljali o kruhu kao hrani. Kroz vježbu tišine upoznali smo različite doručke diljem svijeta. Taj dan bio je rapsodija okusa – isprobali smo različite namirnice, od zobene kaše, avokada, manga, datulja, sušenih marelica, čipsa od jabuke, rižinih krekera i kikiriki maslaca. Okušali smo se u pečenju slatkih kiflica te zdravog kruha, koje smo tijekom odmora podijelili učenicima viših razreda.


U utorak, 21. listopada 2025. sudjelovali smo na zanimljivim edukativnim radionicama udruge da Vinci iz Zagreba.


U petak, 24. listopada 2025. detaljnije smo istražili kraljicu voća – jabuku. Slušali smo priču Kako je jabuka dobila svoju zvijezdu, upoznali životni ciklus jabuke, dijelove jabuke, razgibali se kao jabuka koja raste, na „jabučnom poligonu“ vježbali prostorne odnose, kušali i ocjenjivali svoju jabuku, …
Zadnjeg dana mjeseca obilježili smo Svjetski dan štednje razgovarajući o novcu, džeparcu, potrošnji… Učenici su trebali izračunati mjesečnu potrošnju novca za režije i ostale troškove u svo kućanstvu.




