LEKTIRNI JELOVNIK

Datum objave: 22. rujna 2025.

Drugi tjedan nastave, u 4. razredu, započeli smo malo drugačijim satom lektire. Nakon interpretacije teksta Kako se (ne) čita lektira spisateljice Anite Šojat razgovarali smo o tome vole li učenici lektiru, zašto da i zašto ne, kakve knjige vole, što im se sviđa/ne sviđa kod lektire…

Nakon razgovora i dobivenih zaključaka, učenici su došli u restoran u kojem su se na meniju nalazila moguća lektirna djela, koje nam je prethodno pripremila školska knjižničarka Ivana Virovac-Bešić. Učenici su dobili zadatak da pročitaju meni, „prouče sastojke“ svake knjige te da zapišu u tanjur popis tri knjige koje su im se najviše svidjele (predjelo, glavno jelo i desert). Učenici su listali knjige, čitali sažetke, „mjerili i vagali“ knjige, tražili knjige sa što manje teksta, a više ilustracija, međusobno se dogovarali i surađivali….

Nakon što su svi učenici odabrali svoj jelovnik, na ploču smo zabilježili odabrane naslove. Svaki učenik izabrao je i jedno djelo po izboru, koje će pročitati zadnjeg lektirnog mjeseca te ga predstaviti na zanimljiv i kreativan način ostalim učenicima.

Ana Živković Havidić

Pročitajte još

Svjetski dan čega?!… Mostova

Svjetski dan čega?!… Mostova

Od 17. pa do 22. listopada u 2. i 3. razredu PO Kućanci obilježili smo Svjetski dan mostova. To je dio projekta Svjetski dan čega?! koji provodimo kroz ovu školsku godinu , a cilj mu je obilježiti neobične svjetske dane u kalendaru i to točno jedan dan u mjesecu od...

Projekt “Domovina i ja”

Projekt “Domovina i ja”

Danas je u našoj školi održano predavanje o Domovinskom ratu za učenike osmih razreda u sklopu projekta "Domovina i ja". Cilj predavanje je promicanje istine o hrvatskim braniteljima i Domovinskom ratu, s posebnim naglaskom na događanja na području gradova Orahovice i...

Listopadske crtice

Listopadske crtice

Listopad u našem razredu bio je vrlo zanimljiv i pun različitih aktivnosti. Pozdrav jeseni Jednog vrlo vjetrovitog dana, 3. listopada, prošetali smo našim Magadenovcem u potrazi za jesenskim tragovima. Zadatak nam je bio slušno, vidno i osjetilno uočiti promjene u...

Skip to content