LEKTIRNI JELOVNIK

Datum objave: 22. rujna 2025.
Kategorija: Naslovnica

Drugi tjedan nastave, u 4. razredu, započeli smo malo drugačijim satom lektire. Nakon interpretacije teksta Kako se (ne) čita lektira spisateljice Anite Šojat razgovarali smo o tome vole li učenici lektiru, zašto da i zašto ne, kakve knjige vole, što im se sviđa/ne sviđa kod lektire…

Nakon razgovora i dobivenih zaključaka, učenici su došli u restoran u kojem su se na meniju nalazila moguća lektirna djela, koje nam je prethodno pripremila školska knjižničarka Ivana Virovac-Bešić. Učenici su dobili zadatak da pročitaju meni, „prouče sastojke“ svake knjige te da zapišu u tanjur popis tri knjige koje su im se najviše svidjele (predjelo, glavno jelo i desert). Učenici su listali knjige, čitali sažetke, „mjerili i vagali“ knjige, tražili knjige sa što manje teksta, a više ilustracija, međusobno se dogovarali i surađivali….

Nakon što su svi učenici odabrali svoj jelovnik, na ploču smo zabilježili odabrane naslove. Svaki učenik izabrao je i jedno djelo po izboru, koje će pročitati zadnjeg lektirnog mjeseca te ga predstaviti na zanimljiv i kreativan način ostalim učenicima.

Ana Živković Havidić

Pročitajte još

Natječaj – učitelj tehničke kulture

Na temelju članka 107. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (Narodne novine, broj 87/08., 86/09, 92/10.,105/10.,90/11., 16/12. , 86/12., 94/13, 152/14. ,7/17. , 68/18., 98/19., 64/20., 151/22 i 156/23) i članaka 5. i 6. Pravilnika o načinu i...

Natječaj – stručni suradnik psiholog

Na temelju članka 107. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (Narodne novine, broj 87/08., 86/09, 92/10.,105/10.,90/11., 16/12. , 86/12., 94/13, 152/14. ,7/17. , 68/18., 98/19., 64/20., 151/22 i 156/23) i članaka 5. i 6. Pravilnika o načinu i...

Skip to content