Drugi tjedan nastave, u 4. razredu, započeli smo malo drugačijim satom lektire. Nakon interpretacije teksta Kako se (ne) čita lektira spisateljice Anite Šojat razgovarali smo o tome vole li učenici lektiru, zašto da i zašto ne, kakve knjige vole, što im se sviđa/ne sviđa kod lektire…
Nakon razgovora i dobivenih zaključaka, učenici su došli u restoran u kojem su se na meniju nalazila moguća lektirna djela, koje nam je prethodno pripremila školska knjižničarka Ivana Virovac-Bešić. Učenici su dobili zadatak da pročitaju meni, „prouče sastojke“ svake knjige te da zapišu u tanjur popis tri knjige koje su im se najviše svidjele (predjelo, glavno jelo i desert). Učenici su listali knjige, čitali sažetke, „mjerili i vagali“ knjige, tražili knjige sa što manje teksta, a više ilustracija, međusobno se dogovarali i surađivali….
Nakon što su svi učenici odabrali svoj jelovnik, na ploču smo zabilježili odabrane naslove. Svaki učenik izabrao je i jedno djelo po izboru, koje će pročitati zadnjeg lektirnog mjeseca te ga predstaviti na zanimljiv i kreativan način ostalim učenicima.
Ana Živković Havidić
