Od 7. do 13. listopada ove godine obilježavao se Dječji tjedan te smo ga i mi odlučili obilježili različitim aktivnostima. Pročitali smo pjesmu Imam pravo koja nas je svojim sadržajem uvela u aktivnosti kojima smo se bavili tijekom dana. Analizirajući pjesmu prisjetili smo se nekih naših prava, a putem prezentacije nadopunili smo svoje znanje o njima. Nakon toga sudjelovali smo u dvije radionice koje su dio Abecede prevencije čiji je cilj prevenirati neprimjerena ponašanja i biti podrška učenicima koji imaju emocionalnih problema. Prva radionica, pod nazivom Prava djeteta, imala je za cilj informirati nas o našim pravima. Na papirićima koji su nam se nalazili na čelu imali smo napisana neka od naših prava, a ostali učenici putem pantomime trebali su nam objasniti o kojem je pravu riječ. Druga radionica zvala se Imam pravo u kojoj smo trebali odigrati igrokaz prema zadanim smjernicama nakon čega je slijedio razgovor o zauzimanju za sebe na učinkovit ili na neučinkovit način na štetu drugih. Nakon radionica, podijeljeni u dvije skupine, trebali smo napraviti plakat s dječjim pravima. Kroz razgovor smo shvatili i navodili primjere u kojim situacijama su naša prava kršena, tko najčešće krši dječja prava te kome se u takvim slučajevima možemo obratiti. Na samom kraju pisali smo poruke odraslima kojima smo željeli poručiti kako da se ponašaju prema nama.
Učiteljica Tena Puljić