Učenici 6.a razreda koji ne pohađaju nastavu Njemačkog jezika sudjelovali su u radionici povodom obilježavanja Dana sigurnijeg interneta u sklopu eTwinning projekta Razvoj emocionalne inteligencije kod učenika. Za početak učenici su navodili osobine dobrog prijatelja te su osvijestili koje su osobine dobrog prijatelja i kakav dobar prijatelj treba biti. Također, sami su promišljali i o tome koliko su oni dobri prijatelji. Nakon toga učenici su ocjenjivali koji odnosi su im draži i kvalitetniji, oni uživo ili online. Kroz zajedničku diskusiju učenici su se složili da odnose uživo smatraju kvalitetnijima. Svaki od učenika imao je priliku napisati na koji način će se kroz buduće vrijeme potruditi da njegova prijateljstva budu bolja, tj. na koji način sam može doprinijeti da ima kvalitetnije prijateljske odnose. Učenici su navodili kako će se potruditi provoditi više vremena s prijateljima, ići u zajedničke šetnje, na pecanje, dolaziti jedni kod drugih kući, igrati nogomet i sl. Na posljetku učenici su zaigrali društvenu igru koja je preuzeta sa stranice Centra za sigurniji internet. Učenici su tako odgovarali na pitanja, crtali ili davali savjete iz njihova života kako biti sigurniji na internetu s obzirom na polje na koje su stali.
Nikolina Čiš



