Datum objave: 3. prosinca 2024.
Kategorija: Naslovnica

PROJEKT- POSJET UČENIKA OSMIH RAZREDA VUKOVARU

U ponedjeljak 2. prosinca, učenici osmih razreda su s razrednicama bili u Vukovaru u sklopu terenske nastave. Cjelodnevni posjet je uključio predavanja o Domovinskom ratu u skladu s nastavnim programom predmeta povijest za osme razrede, obilazak svih mjesta sjećanja vezanih za Domovinski rat, prenošenje poruke mira, prihvaćanja različitosti i suosjećanja kroz Školu mira. U sklopu teorijskog dijela terenske nastave učenici su slušali dva predavanja na temu „Domovinski rat“ i „Bitka za Vukovar“ i tijekom posjeta obilazili najznačajnije lokacije iz Domovinskog rata u Vukovaru:

  • •Spomen-doma hrvatskih branitelja na Trpinjskoj cesti, izložbenih postava u krugu Memorijalnog centra,
  • •Mjesta sjećanja – Vukovarske bolnice 1991.,
  • Memorijalnog groblja žrtava iz Domovinskog rata, Spomen-doma Ovčara, masovne grobnice na Ovčari, hangara Veleprometa, spomen-obilježja Kukuruzni put – Put spasa, ruševina Borovo Commercea te crkve sv. Filipa i Jakova.

Osim memorijalnih lokacija, učenici su posjetili Gradski muzej Vukovar, Muzej vučedolske kulture i Franjevački muzej Vukovar.
 Škola mira i kviz znanja bila je završna  faza terenske nastave učenika, s ciljem da učenici iz Vukovara odu s razumijevanjem vrijednosti mira i tolerancije.

Jelena Korov Ježić

Pročitajte još

Interaktivna predstava „Majstori“ Teatra TO GO

Interaktivna predstava „Majstori“ Teatra TO GO

U ponedjeljak, 25.11., učenici razredne nastave općine Magadenovac i vrtićanci DV „Snjeguljica“ uživali su interaktivnoj predstavi „Majstori“ Teatra TO GO u našoj matičnoj školi. Glumci su u suradnji sa policijskim službenicima najprije podsjetili djecu na pravila...

Međunarodni dan tolerancije – eTwinning projekt

Međunarodni dan tolerancije – eTwinning projekt

Učenici 6.a razreda koji ne pohađaju nastavu Njemačkog jezika imali su priliku sudjelovati u radionici povodom obilježavanja Međunarodnog dana tolerancije u sklopu eTwinning projekta Razvoj emocionalne inteligencije kod učenika. Radionica je započela s čitanjem kraće...

Skip to content