preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Matija Gubec" Magadenovac

Login
Tražilica

eLektire
Lista linkova je prazna
Upisi u srednje škole 2019./2020.
Lista linkova je prazna
Čitanje - put učenja

Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 1. 2010.

Ukupno: 746467
Erasmus+ 2023.

Erasmus+ 2022.

Erasmus+ 2020.

Erasmus+ 2019.

Erasmus+
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Završetak projekta "Kako da učenje ne bude mučenje"
Autor: Željka Ađić, 26. 3. 2012.

Ovaj mjesec priveli smo kraju projekt „Kako da učenje ne bude mučenje“.

Tijekom veljače i  prve polovice ožujka u svim razrednim odjeljenjima održana su dva sata predavanja pod nazivom „Školska knjižnica, Intrenet i mediji kao podrška učenju“.


Od početka ove školske godine u sklopu ovog projekta pokušali smo kroz različite predmete i na različite načine učenike podučiti kako si mogu olakšati proces učenja.  Većina  predavanja i radionica održano  je u sklopu sata razrednika te su na taj način održana i ova zaključna dva predavanja.

Prvi dio predavanja „Školska knjižnica kao podrška učenju“  zamišljen je kao podsjetnik učenicima na ulogu i važnost školske knjižnice.  Važno je da učenici prepoznaju školsku knjižnicu  kao mjesto gdje uvijek mogu doći, bez obzira traže li određenu knjigu, podatak, zabavu ili samo trenutak mira.

Osim toga, na ovom satu, naglasak je stavljen na motivaciju učenika za sam proces učenja  i općenito za izvršavanje školskih obaveza. Glavni cilj je bio da učenici shvate da njihova budućnost leži u njihovim rukama i da o njihovom vlastitom trenutnom zalaganju ovisi u kojoj mjeri će njihove želje biti ostvarive .

Drugi dio predavanja  „Internet i mediji kao podrška učenju“, pokušao je,u najvećoj mjeri, učenicima pojasniti i predočiti sve prednosti i nedostatke Interneta.  Cilj predavanja je bilo razvijanje kritičkog mišljenja kod učenika, prepoznavanje bitnih od nebitnih podataka  te poticanje istraživačkog načina razmišljanja i učenja. Želja je bila upozoriti na nedostatke automatskog kopiranja sadržaja sa pojedinih stranica Interneta, te istodobno uputiti učenike na pouzdane web adrese i linkove s obrazovnim  sadržajem.

Na kraju, osvrnuli smo se na medije u odgojno-obrazovnom procesu, prije svega na televiziju, a ovdje je glavni cilj bio upozoriti  učenike na obrazovne i dokumentarne sadržaje u televizijskom programu.

Učenici svih razreda pokazali su se kao zahvalna publika koja je rado poslušala pripremljene sadržaje.

Bilo im je drago čuti da je svima nama stalo do njihovog uspjeha, te da ocjene nisu jedino mjerilo znanja, iako imaju veliku važnost za njihovo daljnje školovanje.   Nadam se da će nešto od onog što su čuli, moći i praktično upotrijebiti, već pri pisanju sljedećih školskih zadaća ili referata.

Knjižničarka: Anamarija Hat



Priloženi dokumenti:
Knjiznica,_Internet,_mediji.ppsx (241.81 KB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju