preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Matija Gubec" Magadenovac

Login

eLektire
eLektire
Upisi u srednje škole 2019./2020.
Odluka o upisu učeni...
PRAVILNIK O ELEMENTI...
Čitanje - put učenja

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Razredne web stranice

Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 1. 2010.

Ukupno: 748882
Erasmus+ 2023.

Erasmus+ 2022.

Erasmus+ 2020.

Erasmus+ 2019.

Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
U PO Kućanci proslavili smo 100. dan škole
Autor: Kristina Popović, Vlatka Petrović, 27. 2. 2023.

9.2.2023. obilježili smo 100. dan škole, različitim aktivnostima i na taj način sudjelovali u e-twining projektu Udruge Zvono. Učenici su zaslužili diplome i jedan opušten dan bez školskih torbi. U 1. i 2. razredu smo dan započeli promišljanjem, idejama i oblikovanjem upitnih rečenica. Ako je odgovor 100, što može biti pitanje? Olujom ideja navodili smo čega sve 100 možemo imati, nositi, pojesti, darovati....

100 dan škole

https://bit.ly/100_dan_23POK


Uočavali smo vrijednost i vježbali primjenu novoga hrvatskog novca. Računali smo novčanicama i kovanicama u vrijednosti do 100 eura. Brojali smo i dodavali jednoznamenkaste brojeve žureći do 100. Procjenjivali i uspoređivali količine. Promatrali smo prostor oko sebe, uočavali, imenovali i u 100 pravokutnika zapisali predmete, osobe, dijelove školskog prostora... Odredili njihov abecedni red. Izbrojali smo 10 puta po 10 geometrijskih likova. Od njih smo načinili zajednički mozaik. Dogovorno, nazvali smo ga Rijeka i priroda Kako bismo bili snažniji i spretniji odredili smo i odvježbali 10 puta po 10 ponavljanja. Dan smo vrednovali osobnim osvrtom i komentarom. Zapisali smo ga i oblikovali straničnik. Koristit ćemo ga i prisjećati se današnjeg dana.

Za uspješnih 100 dana učenja, čitanja, pisanja, računanja, crtanja, pjevanja, plesanja, igranja i druženja... primili smo priznanja i dan priveli kraju.

U 3. i 4. razredu prije svih aktivnosti sjeli smo u krug i bili smo 100 sekundi zatvorenih očiju u tišini. Na taj način smo se pripremili za ostatak dana. Brojili smo sitne predmete, te uočili kako količina predmeta ne mora uvijek izgledati jednako
(Stvarno ima 100?). Kroz cijeli dan skupili smo 100 imenica, 100 pridjeva i 100 glagola koje ćemo koristiti u daljnjim aktivnostima. Stvorili smo bajke sa brojem 100, pri tom smo jako pazili kako bi ispoštovali sve elemente bajke. Kako se u prethodnom obrazovnom razdoblju nismo upoznali sa eurom ovo nam je bila prilika. Upoznali smo novčanice te saznali da je 100 euro centi 1 euro. Procjenjivali smo cijenu premeta i računali. Sa dvije računske operacije pokušali smo doći do broja 100.

Kako bi se malo pokrenuli odradili smo 10 vježbi oblikovanja sa 10 ponavljanja. Procijenili smo kamo u selu možemo stići sa 100 koraka, i išli smo to provjeriti. Većina nas se iznenadila što nakon 100 koraka nismo stigli baš tako daleko, a do naših procjena je trebalo barem još toliko ili još dvostruko više koraka.
U košnice u našoj učionici dodali smo naš med (znanje). Napisali smo sve što smo naučili u proteklih 100 dana na žute papiriće i umetnuli u košnicu. Za svaku obavljenu aktivnost dobili smo pečat u naše liste, a liste zamijenili za diplome. Jedva čekamo novih 100 dana.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju